Зростаючі потреби в спілкуванні та і співпраці між країнами і людьми з різними мовами та культурними традиціями. Нова освітня система в Україні вимагають суттєвих змін у підході до викладання, оновлення змісту та методів навчання іноземних мов у навчальних закладах.
Міністерством освіти і науки України розроблена цілісна державна програма „Освіта”, головною метою якої є визначення стратегії розвитку освіти в Україні, створення безперервного навчання і виховання для досягнення високих освітніх рівнів.
Згідно з державним стандартом, іноземна мова входить до мовного компоненту освітньої галузі „Мови і літератури”. Отже, загальною метою навчання англійської мови є формування комунікативної компетенції, що базується на знаннях, уміннях пізнавального і творчого типу, соціальних навичках, світоглядних переконаннях тощо.
Предметом навчального курсу є усне і писемне мовлення, фонетичні та граматичні особливості сучасної англійської мови, знання яких дає можливість формувати лінгвістичну компетенцію студентів.
Програма передбачає послідовність та наступність у вивченні матеріалу протягом 2 років навчання й зорієнтована на формування навичок і вмінь практичного володіння англійською мовою.
Основною метою навчального курсу є:
1) формувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетенції;
2) формувати позитивне ставлення до оволодіння як мовою, так і культурою англомовного світу;
3) виховувати та розвивати у студентів почуття самосвідомості; формувати вміння міжособистісного спілкування, необхідного для повноцінного функціонування як у навчальному середовищі, так і за його межами.
Основні завдання навчальної дисципліни.
На I-II курсах навчання формуються основні автоматизми у вимові, читанні, орфографії, структурному оформленні мови в усній і писемній формах, вдосконалюється основа володіння аудіюванням і говорінням.
- Викладач: Богатирьова М.О.