Зростаючі потреби в спілкуванні та і співпраці між країнами і людьми з різними мовами та  культурними традиціями. Нова освітня система в Україні вимагають суттєвих змін у підході до викладання, оновлення змісту та методів навчання іноземних мов у навчальних закладах.

Міністерством освіти і науки України розроблена цілісна державна програма „Освіта”, головною метою якої є визначення стратегії розвитку  освіти в Україні, створення безперервного навчання і виховання для досягнення високих освітніх рівнів.

Згідно з державним стандартом, іноземна мова входить до мовного компоненту освітньої галузі „Мови і літератури”. Отже, загальною метою навчання англійської мови є формування  комунікативної компетенції, що базується на знаннях, уміннях пізнавального і творчого типу, соціальних навичках, світоглядних переконаннях тощо.

Предметом навчального курсу є усне і писемне мовлення, фонетичні та граматичні особливості сучасної англійської мови, знання яких дає можливість формувати лінгвістичну компетенцію студентів.

Програма передбачає послідовність та наступність у вивченні матеріалу протягом  2 років навчання й зорієнтована на формування навичок і вмінь практичного володіння англійсь­кою мовою.

Основною метою навчального курсу є:

1) формувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетенції;

2) формувати позитивне ставлення до оволодіння як мовою, так і культурою англомовного світу;

3) виховувати та розвивати у студентів почуття самосві­домості; формувати вміння міжособистісного спілкування, необхід­ного для повноцінного функціонування як у навчальному середо­вищі, так і за його межами.

Основні завдання навчальної дисципліни.

На I-II курсах навчання формуються основні автоматизми у вимові, читанні, орфографії, структурному оформленні мови в усній і писемній формах, вдосконалюється  основа володіння аудіюванням і говорінням.