Реклама виникла в глибоку давнину. В середині ХІХ ст. реклама набула активного поширення в засобах масової інформації, а науково-технічна революція, що змінила співвідношення споживання та виробництва і тим самим викликала масове виробництво товарів, зробила великий вклад в її активний розвиток. У ХХ1 ст. збільшилась економічна роль реклами, яка з'єднала виробників і споживачів, підвищила їх ділову  активність, капіталовкладення, посприяла здоровій конкуренції на поширення нових товарів та послуг, розширила ринки збуту, що збільшило ефективність суспільного виробництва в цілому. Таким чином вивчення дисципліни "Економічні основи реклами та ПР" познайомить   з основами економіки та рекламної діяльності, її організацією  на ринках, особливостями попиту та пропозиції, конкуренцією  в сфері рекламного бізнесу та з багато іншим  і буде цікавим для всіх користувачів курсу.